sobota, 5 maja 2012

30 dni z książkami - dzień 20

Dzień 20 - Książka, którą byś poleciła osobie o wąskich horyzontach myślowych


    Długo się zastanawiałam nad książką na dzisiaj. Osoby o wąskich horyzontach myślowych kojarzą mi się z nic nie robieniem, imprezowaniem i opuszczaniem szkoły, a co dopiero mówić o czytaniu książek. Jednak zaczęłam myśleć o wartościach jakie mogły te osoby bliżej poznać i wybrałam Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów.
   Książka ta jak i cała seria opowiada historię czterech przyjaciółek, które wymieniają się parą dżinsów, która pasuje na każdą z nich, choć są innego rozmiaru. Dżinsy te mają dodać im odwagi w chwilach słabości, upamiętnić to co je spotkało, ale najważniejsza jest wzmocnienie przyjaźni między dziewczynami. Jak wszystko co jest na świecie ich przyjaźń nie jest doskonała, potrafią się pokłócić, ale zawsze wiedzą, kiedy jest ten moment, aby odpuścić kłótni i pomóc drugiej osobie w trudnym momencie. Są przyjaciółkami na dobre i na złe i to jest w tej książce naprawdę piękne.

3 komentarze:

  1. Chyba jednak nie dla mnie ta książka, ale kto wie, może kiedyś po nią siegnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie mam wąskich horyzontów myślowych więc nie zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana :) Informacje na moim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.