czwartek, 19 kwietnia 2012

30 dni z książkami - dzień 4

Dzień 4 - Książka, która przypomina Ci o domu


   Właściwie to nie książka, a manga. Czarodziejka z Księżyca to byłą moja pierwsza manga jaką  przeczytałam i pierwsze anime jakie obejrzałam. Czemu mi przypomina dom? Odpowiedź jest bardzo prosta. Będąc małą dziewczynką każdego dnia zaraz po przedszkolu oglądałam Czarodziejkę z Księżyca i potem w przedszkolu/domu bawiłam się z koleżankami/sama  lalkami z tej serii. Kupowałam gazetki, niestety one w moim domu nie przetrwały, gdyż poza mną nikt nie ma sentymentu zbieraczego. Na szczęście mangę kupiłam ładne paręnaście lat później, dzięki czemu mogę się cieszyć jej widokiem na mojej półeczce i powracać do mojej ukochanej historii.

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.