środa, 18 kwietnia 2012

30 dni z książkami - dzień 3

Dzień 3 - Książka, która Cię kompletnie zaskoczyła

    To było dość ciężkie pytanie, gdyż jakoś nie mogłam sobie przypomnieć czy w ogóle czytałam coś co mnie zaskoczyło. Aż w końcu przypomniałam sobie o Roku w Poziomce.
   Czemu ta książka? Nie to, żeby ta książka sprawiła, że coś się w moim życiu zmieniło, czy zaczęłabym o czymś myśleć inaczej, czy coś w tym stylu. Po prostu najzwyczajniej mi się podobała i dość dobrze się przy niej bawiłam. Książkę tę wybrałam dlatego, że ja zawsze czytam zagranicznych autorów i unikam czytania rodzimych. Idealnie pasuje do mnie stwierdzenie Cudze chwalicie swego nie znacie. No i po długim czasie nie czytania polskich literatów jak Mickiewicz, Słowacki etc. sięgnęłam po panią Michalak i stwierdziłam, że nie jest źle, a ta książka z trzech, które przeczytałam tej autorki najbardziej mi się podobała.

3 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale może kiedyś natrafię na którąś w bibliotece Chociaż nie wiem czy mi się to uda, mam wrażenie że akurat ta seria cieszy się popularnością i należy do książek "spod lady" (przynajmniej w mojej bibliotece).
    Może jednak, od czasu do czasu, będziesz sięgać po powieści polskich autorów - po tym pozytywnym doświadczeniu?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio byłam w Empiku i miałam kupić tę książkę. Teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od tej książki zaczęła się moja przygoda z powieściami pani Katarzyny Michalak.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.