piątek, 27 kwietnia 2012

30 dni z książkami - dzień 12

Dzień 12 - Książka, która tak wycieńczyła Cię emocjonalnie, że musiałeś przerwać jej czytanie lub odłożyć na jakiś czas



   Jakoś we wrześniu usłyszałam o wydaniu polskiej wersji biografii Oprah. Słyszałam o  skandalu jaki wywołała w Stanach zjednoczonych i postanowiłam, że nie wytrzymam i muszę mieć własny egzemplarz. Przecież musi być coś na rzeczy, skoro bohaterka tej nieautoryzowanej biografii chciała zatrzymać jej wydruk. I gdy w końcu ją miałam (to był koniec listopada, początek grudnia) zaczęłam ją czytać.
   Książki tej jeszcze nie skończyłam, od czasu do czasu gdy mam czas sięgam po nią i czytam, ale za każdym razem po prostu mnie wykańcza. To co ta kobieta o sobie mówi, a jaka jest rzeczywistość jest wręcz nie do pomyślenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.