czwartek, 10 maja 2012

30 dni z książkami - dzień 25

Dzień 25 - Ulubiona autobiografia / biografa


   Chociaż przeczytałam wiele biografii Audrey Hepburn i jest ona moją ulubioną aktorką starego kina to jednak nie jej biografia jest moją ulubioną. Ja ukochałam sobie Pewnego razu... Za kurtyną bajki o księżnej Grace i księciu Rainierze.
   Historia aktorki, która poświęciła swoją karierę aby poślubić księcia. Grace była piękną kobietą, ale poślubiając księcia Rainiera stała się bardzo nieszczęśliwa. Musiała porzucić aktorstwo, które kochała, gdyż nie wypadało grać księżnej. Wielu mogłoby wydawać się, że miała życie jak z bajki. Nawet porównywano jej życie do filmu, którym zagrała. Ale ona czuła się w tym życiu jak w klatce. Niestety najsmutniejszy jest koniec jej historii. Jak wielu wielkich skończyła tragicznie.

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.