środa, 4 stycznia 2012

Hello 2012!

   Wiem, że już od czterech dni mamy 2012, a ja dopiero teraz zabieram się do tego postu. Powinnam to zrobić wcześniej, ale za bardzo pochłonięta byłam oglądaniem i czytaniem. Chciałam się nacieszyć ostatnimi chwilami wolności przed powrotem na uniwersytet. Mam nadzieję, że to zrozumiecie.
   To może na początku złożę Wam spóźnione życzenia noworoczne. Życzę Wam, aby rok 2012 był dla Was wspaniały i żeby spełniły się Wasze marzenia. Wszystkie i te małe i te duże.
    Podsumowując rok 2011. Nie był taki zły, chociaż dla mnie pewnie mógł się skończyć lepiej. Niektórych podjętych decyzji żałuję, a z niektórych jestem niesamowicie zadowolona. Mam nadzieję, że 2012 będzie lepszy i uda mi się przejść przez wszystkie egzaminy itd.
Teraz moje podsumowanie rzeczy dotyczących, które mi się podobały, a które nie w 2011.

Ulubione:

Książka: Jeden dzień David Nicholls i seria Naznaczona P.C. Cast
Manga: Kuroshitsuji Yana Toboso
Piosenka: Party don't stop Yamashita Tomohisa
Teledysk: Unusual Namie Amuro &Yamashita Tomohisa
Film: Harry Potter i Insygnia Śmierci
Anime: Pandora Hearts i Bleach
Drama: Hanazakari no Kimitachi e i Hana Yori Dango
Serial: The Vampire Diaries i Hawaii Five-0

Znienawidzone:

Książka: Jedenaście minut Paulo Coelho
Manga: brak
Piosenka: Barbra Streisand Duck Sauce
Teledysk: Leben wir jetzt LaFee
Film: Titanic
Anime: brak
Drama: brak
Serial: Glee

   Na koniec postu chciałam się po prostu zwyczajnie pochwalić. Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Otrzymałam od mojej najlepszej koleżanki ze studiów genialny (dla mnie) prezent. Dla mnie wręcz idealny. Na dołączonym zdjęciu możecie zobaczyć paczuszkę. W niej znajduje się kubek, przywieszki do telefonu i batonik. Jak to zobaczyłam to normalnie prawie się nie poryczałam. To było takie wzruszające i zupełnie nie spodziewałam się tego. Taka mała rzecz a jak bardzo cieszy.
Dzięki N. :*

7 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby ten rok był jeszcze bardziej owocny niż poprzedni i żeby udało Ci się zrealizować wszystkie plany.
    Cieszę się, że mam w swojej biblioteczce Jeden dzień. Na pewno przeczytam. PS. kubki są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego na ten Nowy Rok! :)
    Zgadzam się z Tobą w 100% jeśli chodzi o Kuroshitsuji, HP 7, Pandora Hearts, Bleach, HanaKimi i Hana Yori Dango! Uwielbiam wszystkie te tytuły :)
    A kubeczek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię serię dom Nocy :-) Ja zaczęłam oglądać ostatnio Kuroshitsuji! :-) Wszystkiego Najlepszego w 2012 roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzisz glee??? ale także jestem fanką kurositsuji, jednak ,moją ulubioną mangą jest alicja w krainie serc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku.....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Blueberry No niestety nie podobał mi się ten serial, choć wiem, że wielu się nim zachwyca. Ale z tym miałam wyjątkowy problem, bo ledwie doszłam do połowy pierwszego sezonu. Chociaż z ciekawości obejrzałam odcinek o Britney Spears i Madonnie i one mi nawet przypadły do gustu.
    A co do Alicji to ta manga też bardzo mi się podobała i już nie mogę doczekać się kolejnych tomów.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Cassiel Też zaczęłam oglądać. Jest super.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.